APARTMAN

„Hortenzia” várja sok szeretettel!

A városközpontban található! Pár száz méterre a központtól, vasútállomástól, buszpályaudvartól! Berendezett szállás várja a családokat, üzleti útra érkezőket, baráti társaságokat: egy szobával, klímával, felszerelt konyhával, fürdővel. Kábeltévé, Wi-fi-s internet.

ÁRAINK

2024 év Áraink :

További hét apartmannal várjuk Pécsett!

1 fő: 15.000.-Ft /éj/szállás,

2 fő: 18.000.-Ft /éj/szállás/,

3 fő: 23.800.-Ft /éj/szállás/,

pécs

Apartman Pécs belváros!

A Szabadság utcában már öt szálláshelyünk várjuk. A lakások a központban vannak, innen rövid sétával minden megközelíthető. A biztonságos bejáratú és környékű apartman ház szállásunk 36 m2-es lakásból lett kialakítva, egy tíz emeletes épületben.

A szálláshely felépítése: egy szoba, fürdő, külön Wc-vel és konyha. A lakás fa bútorokkal van berendezve, törekedtünk a kialakításnál a kényelemre, igényességre, otthonosságra, a franciaágyat memória matraccal is elláttuk. Fotel és kis asztal nem fér el ekkora helyen, de egy kényelmes kanapé helyet kapott, ugyanakkor íróasztal és sok csatornás led tv, wifi-s internet biztosított mindenki részére, az átutazók számára éppúgy, mint a több napra érkezőknek.

A szállásunkon a szobában tehát van egy kétágyas franciaágy és egy kihúzható kanapé, mely által hárman is elférnek, például a gyerekkel érkezők és ugyanakkor ülőhely is. A szállásban az ágynemű nem csak a szállodákban megszokott fehér, hanem színes és mintás, ezzel is a lakásnak a hangulatát igyekszünk hangsúlyozni, fokozni.

A konyhát teljesen felszereltük, tányérokkal, poharakkal, edényekkel, hűtővel, mikróval, vízforralóval és evőeszközökkel láttuk el. A szálláson akár főzhetnek is, mivel jól felszerelt, de három percre már elérhető néhány étterem. Csendes nyugodt lakásban szállhat meg, a vendégek részére biztosítunk  kávét és teát is, a fürdőben pedig a törölköző és a habfürdő egy kis plusz részünkről. A szállás hőszigetelt nyílászáróval van ellátva, mindegyik ablakon redőny van és a szállás ablakai a város nyugati és déli része felé néznek. A nyolcadik és tizedik emeleti szállásokból a kilátás magáért beszél. A fűtést a távfűtő biztosítja és a fűtési időszakban a vendég maga szabályozhatja annak intenzitását.

Szállónk Pécs szívében várja, a városközpontban helyezkedik el, néhány percre a belváros tényleges középpontjától, a Szabadság utca egyik épületében elérhető. Minden lakásunk tiszta kényelmes, igényesen berendezett. Néhány percre helyezkedik el a belváros, ahol a kultúra és szórakozás találkozik. Online szállásfoglalás is lehetséges, ezáltal egyszerűen intézheti a dolgot. A Zsolnay kulturális negyed gyalogosan is közel található hotel apartmanunkhoz, de szintén pár lépésre található a Király utca - sétáló utca, folytatásaként pedig a főtér.

Pécs szállásai a közelben továbbá: Olive Hostel, Nap Hostel, Centrum Apartman, Hungaria Apartments, Hotel Barbakán, valamint a Corso Hotel és Hotel Palatinus city center elhelyezkedéssel szintúgy, a Kossuth tér vonzásában, de a mi árainkhoz viszonyítva utóbbi nem olcsó szállás.

A szállás történelmi belvárosi, mediterrán hangulatú, ahol elég nehéz parkolni, de itt a ház közelében lehet parkolni, sőt itt a legkedvezőbb a díj: szombat 7- 13 ig, vasárnap pedig nem is kell fizetni. A parkolás ára reggel nyol órától - délután öt óráig 200.-Ft/óra. Azonban ha ingyenesen szeretnének parkolni, kb. 600 méterre a Domus parkolóban erre is van lehetőség.

Pécs szállás bemutatása:

Mivel az apartmanok a központban helyezkednek el, ez kedvez az ide látogató vendégeknek, nem kell sokat sétálni, hogy a történelmi belvárost megnézzék az ide látogatók. A közelben található az Árkád bevásárlóközpont, de pékség, éttermek, posta, gyógyszertár, orvosi rendelő is megtalálható ugyanitt.

A vendégek nagyon szeretik a szálláshelynek a közelségét, a vasútállomás és a távolsági buszpályaudvar is gyalogosan 3-5 percnyire található. Nem kell feltétlenül autóval érkezni Pécsre. Áraink elfogadhatóak, hiszen a kényelemet és az igényességet, tisztaságot, otthonosságot tartjuk szem előtt, és ebben eddig vendégeinknek még biztosan nem kellett csalódniuk. Kedvező áron elég sok kényelmi feltételt és pluszt biztosítunk, hogy a nálunk eltöltött napok jól teljenek el, így olcsón szállhat meg több napra Pécs belvárosában kb. három percre a bevásárlóközponttól, egy csendes, nyugodt és igényesen berendezett lakásban.

Amennyiben Ön is jönne, keressen fel minket, elérhetőségeink bármelyikén elér minket.

Pécs látnivalók - itt írtunk róla.

Hat szállással állunk vendégeink rendelkezésére!

Öt egyszobás szállás biztosított vendégeink számára és egy kétszobás szállást is rendelkezésre bocsátunk.

Az egyszobás lakásokban összesen kettő fő tud elférni.

A kétszobás lakásban összesen négy fő tud elférni kényelmesen.

A szállásokat úgy alakítottuk ki és rendeztük be, hogy mindent megtaláljanak azok, akik több éjre és azok is, akik csak egy éjre szállnak meg.

A szobák franciágyasak, emellett egy kinyitható kanapé is elfért a szobában.

Az ágyon memóriás fedő matrac található így téve még kényelmesebbé az alvást és pihenést. Minden szobában légkondi, LED TV elhelyezve, amin családi tv csomag nézhető. Wi-fi-s internet is elérhető.

A fürdőszobákban kád található, kivéve egy szállást ajánlhatunk, ahol zuhanyzó lett kialakítva. A fürdőkben törölközőt és tusfürdőt is biztosítunk mindenkinek. Hajszárító és vasaló szintúgy megtalálható.

A konyhák felszereltek, amennyiben főzni szeretnének, azt is megtehetik. Minden konyhában hűtőgép, mikró, vízforraló, gáztűzhely található. Biztosítunk Nescafe-t, illetve teát. Továbbiakban: edények, evőeszközök, tányérok, poharak, egyéb konyhai eszközök mind megtalálhatóak.

Foglalás szállás

Foglalni telefonon tud egyszerűen. Szinte mindig elérhetőek vagyunk és foglalási táblázatunkban azonnal meg tudjuk nézni a szabad napokat Önnek.

Ha Ön kényelmesebbnek tartja az e-mailt, írjon nekünk és a lehető leggyorsabban válaszolunk.

A weblapunkon is leadhatja foglalását, a foglalás menüpont alatt, erre emailben fogunk válaszolni, így kérjük figyeljen adatainak helyes megadására.

Telefonszám: +36-20-662-80-04

E-mail: hwellkft@gmail.com

Kényelem és városközpont, mi ezt kínáljuk.